Borta bra, men hemma BÄST!

Hiho, nu är jag äntligen hemma igen!
Eller ja, jag kom hem 6, sen har jag typ sovit 4 timmar så.
Egentligen skulle planet ha gått från turkiet 00.35, men va försenat 2 timmar, så de gick 1.30 istället.. nice liksom.
Och jag höll seriöst på att få nå jävla vredesutbrott, för de va massa bebisar som skrek hela resan hem..
Jaja, förutom de har jag haft en awesome vecka, grym!
Vi har väl mest legat vid poolen & havet hela dagarna, och sen åkt till stan nån kväll.
Har fått med mig en del saker hem faktiskt, men bilder kommer nog ikväll!
Jag orkar faktiskt inte berätta så mycket mer om resan nu, så jag gör de ikväll istället!
Nu ska jag nog duscha och äta frukost, muuums.
Justja, kommer ett inlägg när som helst med lite bilder från resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback