inatt drar jag till Turkiet, vi höööörs om en vecka !

Grymt skönt att de va sista skoldagen den här veckan idag!
Och jag måste säga att de enda jag är nöjd med på schemat är fredagar, grymt skön dag.
Stannade kvar en sväng i våla med bea, becca & tilda, vi käkade lite på pizzan och så.
Tog bussen hem vid 18.00 och har bara packat sen dess.
Kommer sakna alla mina underbara vänner så sjukt mycke, ni är helt klart bäst!
Håller också tummarna för mitt underbara lag och hoppas på vinst både imorrn och nästa lördag!
Har lite ångest faktiskt, jag är rädd att jag ska missa så mycke i skolan,
och man måste liksom hänga med nu när allt tas på så stort allvar.
Jaja, men de löser jag när jag kommer hem.
Nej, nu blev de långt, men vadå? de här är sista inlägget för mig på en vecka så.
Nu ska jag gå och sova, ska upp 02.30 inatt, planet går 06.30.
Pusssssss på er alla härliga peoples, kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback