trååååkigt !

1Ditt namn? Bea

2. Ålder? 14
3. Vart bor du? Östervåla
4. Bor tillsammans med? mamma , pappa och min syster

5. Husdjur? hästar och katter , sen har ju mamma .... höns ......också
6. Färg på ditt hus? gult
7. När är du född? 23 juli -97
8. Klass? 8c
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2016 , tror ja ?

10. Något jobb? nope !


DAGENS
11. När gick du upp i morse? 06.20
12. När ska du sova? snart !
13. Duschat idag? nyss
14. Kramat någon idag? om jag har !
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? mat ?

17. Dagens klädsel? jeans & vitt linne
18. Dagens smink? puder & mascara
19. Dagens sötnos? Tilda !
20. Dagens roligaste? jag och becca på lektionerna , he he he !


RANDOM
21. Har du många vänner? yes man !
23. Vem kramade du senast? typ becca ?
24. Hur många har varit otrogen mot dig? 0
25. Har du pojk-/flickvän? nej..
26. Vem pratade du med i telefon senast? syster
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? en kille : ja:)


BÄSTA
28. Film? typ insidious ?
29. Låt? stereo hearts
30. Mat? oj svårt , men just nu chicken nuggets eftersom jag är sugen på de (a)
31. Dryck? coooola !
32. Färg? typ gul, rosa och blå
33. Stad? i don't knoooow !
34. Land? vet icke !
35. Ämne i skolan? idrott eftersom man inte lär tänka , tsss
36. Människa? mina vänner och min familj

SENASTE

37. Personen du tänkte på? en kille
38. Personen du kysste? - vet inte?
39. Gången du grät? nån/några veckor den
40. Gången du var i Göteborg? klassresan i 6:an
41. Gången du var i Stockholm? när ja var på grönana med brudarna
42. Gången du var hög ?
är alltid hög !! haha nejdå.

ANTAL
43. Personer du älskar? många
44. Personer du hatar? alltså egentligen hatar ja ingen men ogillar en del .
45. Glassar du ätit på en dag? räknar inte ?
46. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga
47. Personer du saknar just nu? farfar .. & emelie♥
48. Gånger ditt hjärta brustit? 1 eller kanske ingen.


VEM:
49. Vill du kyssa nu? en
50. Ska du träffa imorgon? mina kompisar
51. Sjöng du senast för? syster kanske , stackarn
52. Hade du senast en msn-konversation med? ehm ? minns inte.
53. Spelade du tvspel med senast? typ theo ?
54. Vill du ta med på en romantisk resa nu? någon söt kille
55. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
56. Förtjänar att dö? ingen alls
57. Är söt? emelie !
58. Vill du sova jämter inatt? någon trevlig typ


VAD:
59. Gör dig glad? ojdå , nästan lättare att säga vad som inte gör mig glad!
60. Gör dig ledsen? min otur, killar som beter sig som svin och svek.
61. Vill du helst göra nu? sooooova!
62. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan !
63. Vill du ha nu? sommarlov 2012
64: Önskar du dig i födelsedagspresent? en Iphone!
65. Längtar du till? att emelie kommer hem

66. Tycker du om dina betyg? har inte fått betyg än , bara omdömmen
67. Ångrar du i ditt liv? oj de finns nog en hel del.
68. Är det bästa som hänt dig? att jag har alla mina underbara vänner
69. Hur mycket är klockan? 22.15

70. Hur mår du just nu? rätt bra !

 



Kommentarer
Postat av: bella

håårligt, jo da det är fiiint! :D

2011-08-25 @ 23:12:20
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback