VIKTIGT alla bör läsa !

juste tänkte fråga en sak !

eftersom jag tycker att de är lite tråkigt när man bara skriver och skriver på bloggen
så tänkte jag om man skulle kunna ha lite tävlingar eller typ videoblogg ?
fick lite tankar om de när jag såg min kompis blogg
så nu vill jag att alla tycker till !
så kom med förslag nu !

puss på er !

JUSTE !

eftersom vissa säger att de inte går att kommentera på våran blogg , så kan ni slänga iväg ett mail till mig [email protected] och säga vad ni tycker , ursäkta min adress men orkar inte byta , he he !

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

videoblogg skulle vara trevligt! :)

2011-08-31 @ 16:18:22
URL: http://josefiiinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback