du är vacker som du är !

tjenare !

såg att becca vart i farten på våran blogg
och hjälpt oss med våran design som vi ville
jätte fint vart det !
tack becca , älskar dig !
ja vad ska jag säga om dagen då ?
lugn , slapp , ja ni vet ju vad ja gjorde
sen så har ja ridit min lilla påååny !
känns riktigt fin nu
aja tror inte de är så många hästitresserade som läser den här bloggen så ska inte ta upp de nå mer nu , haha !
är faktiskt väldigt sugen på att åka till stan imorgon
eftersom ja ska få min barnbidrag och har 400 kvar sen sist
alltså 1400 kr och sen ska jag få pengar av pappa eftersom ja hjälpte han att göra rent altanen
men funderar på om ja ska vänta tills jag fyllt år och kanske får lite mera cash att handla för
aja vi får väl se
hör av er om ni vill ta en tripp till uppsala
nej nu vart de långt så vi hörs , puss !

ego-bea slår till !


Kommentarer
Postat av: Becca

älskar dej med! <33333

2011-07-22 @ 00:44:52
URL: http://rebeccahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback