2 veckor kvar , woop woop !

Bara två veckor kvar sen far jag och laget upp till borlänge
DALECARLIA !
kommer bli grymt!
en vecka med laget , underbart !
vill att dom här två veckorna ska gå fort
och sen vecka där ska gå långsamt !
men kommer såklart sakna mina vänner nå grymt !


ikväll blir de träning
underbart att få röra på sig
känner mig så lat och långsam nu när de är sommarlov
de lär de bli ändring på nu !
även fast ja är sjuk så lär ja röra på mig
inte tappa kondition här inte !
vad händer imorgon då ?
ja har iaf inga planer
hör av er om ni vill göra nått skoj !
nej nu vart de långt
vi hörs allihopa !

emilia när hon bara var 1 år gammal !
sötnosen då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback