tonight I will love love you tonight

Planerna för idag blev ändrade, så förmodligen sitter vi alla 3 hemma och tråkar sönder ikväll.
Men vi hoppas att vi ska kunna hitta på nåt imorrn istället!
Dagen har mest bestått av chillande, har inte orkat annat kan jag ju tala om.
Knäna gör ont och är blåa, så ja, inge vidare direkt.
Men de skiter väl jag i, de försvinner ju!
Äntligen har min otroligt saknade lillebror kommit hem!
(för er som inte vet har han varit på läger i typ 1 vecka).
Så ikväll blir de filmkikande och bara mys, sköön fredag med familjen faktiskt.
Nej, nu ska jag nog ta mig ner och äta kladdkaka med jordgubbar!
Pusssss på rumpan.

Kommentarer
Postat av: 7

nu är veckansblogg klart , kolla om det blev du om inte va med nästa gång !

2011-06-17 @ 20:51:04
URL: http://sjuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback