för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, jag gråter bara i regnet .

hallå allihopa !

vad ska alla göra på midsommar då?


Idag var ja in till stan med min goding emelie
grymt trevligt
skulle dok fixa en mobil men vart ej så
men fick reda på att garantin gällde 2 år
så då har ja ett år till på den
så då är de bara att slänga in den på lagning så behöver a inte köpa ny mobil
grejto !
fick iaf med mig :
Linne , bikbok
Mjukiströja , bikbok
Linne , gina tricot
Linne , New yorker

mycke linnen men de gillar ja !
slänger in bildser på kläderna nu också
vi hörs imorgon om ja har tid
puss !

oredigerade bilder men lev med de.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv vsg :D

2011-06-24 @ 09:27:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback