When you forget me, when you don´t remember my name

Ser lite dött ut här tycker jag, iallafall från min sida!
Midsommarhelgen har varit bra enligt mig, men vädret kunde vart mycket bättre.
Igår tog jag mig till våla och spenderade min kväll med tre fantastiska flickor, de ni!
Även två små gulliga pojkar va med ett tag också, trevligt trevligt.
Jag & jennie sov hos becca, och vi har även spenderat dagen där.
Just nu är jag hemma och gör ingenting alls, ska till becca när hennes träning slutar.
Vi får väl se vad vi gör för kul ikväll då!
Nu ropa mamma att de är kladdkaka med jordgubbar, muuuums.
Pusspåkinden!
gammal bild.

Kommentarer
Postat av: mysan

Helloj sötnöt! :)

allt bra?

Tänkte bara säga att jag finns om du vill prata! har hjälpt folk hela dagen idag och jag finns och stöttar dej gärna om du har de svårt elr känner någon som har de jobbigt! hojta till så finns jag!

kramar <3

2011-06-27 @ 23:02:49
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åhh tusen tack! :)

2011-06-28 @ 01:10:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback