you are hotter than Miami, sweeter than Los Angeles, and I love it

Nyduschad efter en äckligt varm träning!
Men ett + va ju att vi fick glass, så nu är emelie glad igen!
Har äckligt jobbiga skavsår på fötterna, de är ju nästan så att man vill gråta, nej där ljög jag.
Men ont gör de, och vet fasiken inte vilka skor jag ska kunna ha i sommar?
Aja, de fixar sig snart hoppas jag.
På med strumpisar nu & sminket, sen så är jag färdigt för att dra till becca ett tag.
Vi får väl se vad vi hittar på, men jag är nästan 99,9 % säker redan nu!
Ha de bra så länge, för de ska jag ha.
Pusspåmunnen

Kommentarer
Postat av: Becca

snygg som vanligt...

2011-06-30 @ 19:47:55
URL: http://rebeccahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback