1 advent och äntligen snö!

Sitter just nu och tittar ut genom fönstret och kan se en hel del snö där ute, är inte de toppen?
Älskar julen, den är så mysig!
För övrigt så har jag tröttnat så himla mycket på den här desigen,
men tyvärr så orkar jag inte riktigt göra en ny, så de får vänta.
Helgen har spenderats med en hel del vänner, och det är alltid lika kul.
I fredags blev de en sväng till tärnsjö för några skräckisar och svull av godis.
Igår blev de en lugn kväll här hemma med Becca, vi somnade väldigt tidigt, men det behövs det också.
Idag har jag tränat, sista fotbollsträningen på sisådär en månad, tråkigt men sant.
Nu ska jag äta några mackor och sen försöka plugga lite kemi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback