varför vill du stå med mig i regnet?

Tänkte bara ta och säga att jag lever, anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är:
har inte haft någon ork.
Skolan va piss, ärligt talat, helt värdelös dag.
Jag va inte på humör alls, och det beror på en del i klassen som jag är så jävla trött på just nu..
Så dryga och jobbiga, förstår inte hur dom orkar.
Annars då, jo jag har bara ägnat denna dag till att plugga biologi, prov imorgon.
Hade ångest igår, men efter nåra timmars plugg nu så känns de ganska så okej.
Nej fy.. mår inge bra alls just nu känner jag.. hatart.
Det här blev ett sånt inlägg där jag sitter och klagar och ni är helt ointresserade, men jag tvingar ingen till att läsa.
Nu ska jag slå ingen datorn och ta mig en alvedon tror jag, sen blir de plugg igen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar till Emelie: Det tycker jag verkligen inte stumpan! Jag skulle aldrig lägga upp äckelbilder på min blogg!

2011-11-27 @ 12:27:39
URL: http://rebeccahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback