It was only just a dream

Du är bäst Therese, världens grymmaste!
Bloggade ingenting igår, men först va de skola och sen va jag till stan med Therese!
Fick med mig en tröja & en sjal hem.
Sen gick vi på bio, "Friends With Benefits", riktigt bra film faktiskt.
Hade en grym dag med en grym vän, hade inte kunnat bli bättre!
Just nu är jag barnvakt åt mina småsyskon, och det ska jag väl vara till halv 5 kanske?
Ikväll tror jag iallafall att jag ska hitta på nåt med tjejerna, hoppashoppas.
Jag har varit riktigt dålig på att visa vad jag har köpt senaste tiden jag har varit till stan, så jag tänkte försöka lägga upp några om ett tag.
Men nu ska jag kila, ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback