wooho

Oj, jag har inte bloggat på sisådär 4 dagar? inte okej det här.
Det har inte hänt så mycket under dom dagar jag inte uppdaterat, men jag har inte orkat skriva.
Men nu är det iallafall höstlov, och de är så grymt skönt!
I fredags va jag till stan med becca, fick med mig en mössa, en tröja & en bh hem, bild på tröjan kommer ikväll.
Igår var jag till alborgen med laget, grymt kul, mitt lag kom tvåa så jag ska inte klaga!
Om ungefär 5-10 minutas ska jag fram på träning.
Jag har lust att köra slut på mig själv riktigt ordentligt,
så att jag skakar och inte orkar röra mig,
då kan jag äntligen känna att jag givit allt på en träning!
Inlägget blir bildlöst, för blogg.se dampar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback