summer night

Det får bli en bild på mig och mina bästavän beccis, älskar dig!
Igår tillbringade jag min kväll i våla hos becca, blev en lugn filmkväll som vanligt, men de är riktigt skönt de!
Idag var jag och tittade på fotboll, våla vann med 2-1 mot film, och är nu seriesegrare, stort grattis!
Följde med tilda en stund hem efter, vi nötte mest wordfeud,
men man har ju kul vad man än gör med den underbara flickan.
Kollade på willes match i uppsala som dom tyvärr förlorade, och sen käk på pizzan med familjen.
Nu ska jag mysa sönder i min one piece och plugga fysik.. blää.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går inte att skriva mitt namn men.. Älskar dej med Emelie! / beeeeeccis

2011-09-25 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback