Dag 1- Berätta om dig själv

Som en del förmodligen redan vet så heter jag Emelie Jansson,
14 år och kommer ifrån en liten "by" en bit utanför Uppsala.
Jag bor i ett ganska så stort hus tillsammans med min pappa, mamma, lillebror och lillasyster.
Min fritid spenderas ganska mycket med mina vänner,
speciellt på helger och lov eftersom att det är så mycket läxor i skolan.
Jag spelar även fotboll, som förmodligen är det bästa jag vet!
Även fast jag inte har spelat fotboll i mer än 1 år snart så är det en stor del av mitt liv, älskart!
Jag tycker också väldigt mycket om att shoppa.
Min humor är sämst enligt nästan alla mina vänner,
men om man frågar mig så är den bäst, så alltså kan man säga att jag skrattar åt i stort sätt allting!
Mitt humör är stört, jag kan bli sur skitlätt men det går över lika fort som de kom,
tycker synd om mina vänner som måste stå ut med mig.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback