Dag 3- Dina kompisar

Mina vänner är mitt liv, utan dom skulle jag inte vara den jag är.
Utan dom skulle jag inte stå där jag står idag, för dom har hjälpt mig igenom allt.
En del vänner är jag lite mindre med och en del lite mer, men så kan de va.
Jag har så otroligt många vänner, och alla är bäst på sitt vis.
En del av mina vänner har jag varit med sen jag va liten,
en del träffade jag för några år sen, och en del är nästan helt nya, men det spelar ingen roll, dom betyder lika mycket för de.
Vissa har jag tappat lite kontakt med, dels för att dom bara är med samma vänner hela tiden och skiter i andra,
och en del har de bara blivit så med.
Men jag lever vidare, och dom vännerna som finns kvar är bara så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback